Meest gestelde vragen

Mijn account

Hoe vraag ik een nieuw/ander wachtwoord aan?

Ben je je wachtwoord vergeten? Deze vraag je eenvoudig opnieuw aan via de accountpagina.

Hoe zie ik mijn laatste bestelling?

Je kan de laatste bestellingen zien in jouw account onder het kopje “bestellingen”.

Hoe kan ik wijzigingen van mijn organisatie doorgeven, bv. een adresverandering?

Dit kun je doen via info@jvcoffee.nl, telefonisch via 038-3333241 of op de accountpagina.

Hoe word ik klant bij JV Coffee?

Je kan klant worden door te mailen naar info@jvcoffee.nl of te bellen naar 038-3333241. Dan maken we een zakelijk account voor je aan.

Hoe kan ik bestellen?

Je bestelt het snelst via onze klantportaal. Heb je daarna nog vragen? Contacteer ons op het emailadres info@jvcoffee.nl of bel ons op 038-3333241.

Wanneer wordt mijn order geleverd?

JV Coffee levert op vaste leverdagen de dinsdag en de vrijdag. Uw bestelling dient wel 24 uur voor de bezorg dag binnen te zijn bij ons.

Wat zijn de bezorgkosten van een levering?

Binnen een straal van 25km vanaf IJsselmuiden is de bezorging gratis.

Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

Bezoek onze pagina met de volledige leveringsvoorwaarden.

Kan ik mijn order ook ophalen?

Ja dat is mogelijk. U dient dit wel telefonisch of per mail aan te geven.

Kan ik artikelen retour geven?

Ja dat is mogelijk, mits u aan de volgende voorwaarden kunt voldoen:

  • De artikelen moeten voorzien zijn van de originele (om)verpakking.
  • De artikelen moeten minimaal 2/3 van de houdbaarheid hebben, op basis van de houdbaarheid die wij aangeleverd krijgen vanuit onze leveranciers.

Ik heb een storing aan mijn koffiemachine, waar kan ik dit melden?

Dit kunt u telefonisch of per mail doen. Contacteer ons op het emailadres info@jvcoffee.nl of bel ons op 038-3333241.

Logo JV Coffee Zakelijk